A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Пісочинської селищної ради

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

 

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутись до відділу освіти, культури, молоді та спорту Пісочинської селищної ради  в усній або письмовій формі з пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) та скаргами.

 

Наголошуємо, що вирішення Ваших проблем мають забезпечити, в першу чергу, ваші звернення до керівників закладів освіти, культури, молоді та спорту Пісочинської селищної ради.

Слід пам’ятати, що письмові звернення громадян, які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визначаються анонімними і розгляду не підлягають.

Звернення громадян можуть містити, зокрема, пропозиції про поліпшення діяльності органів, викривати недоліки в їх роботі, скарги на дії посадових осіб тощо.

Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності.

Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, посадових осіб.

Скаргою також визнається незгода з рішенням або діями, що стосуються прав та охоронюваних законом інтересів громадян.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян»  від 02.07.2015 № 577-VII Форма електронного звернення повинна містити такі дані:

  • Запитувач: (*прізвище, ім’я та по-батькові – для фізичних осіб, найменування організації, прізвище, ім’я та по-батькові представника організації – для юридичних осіб та об’єднань громадян, що не мають статусу юридичної особи);
  • E-mail адреса:
  • Контактний телефон:
  • Поштова адреса:
  • Суть звернення:

Відповідь можна надіслати: E-mail або поштою.


Увага! Не приймаються до розгляду звернення, оформлені з порушенням статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Звернення, надіслане наприкінці робочого дня (після 17-00) або у позаробочий час, буде прийнято до розгляду  наступного робочого дня.

 

Поштова адреса для звернень громадян: 
вул. ім. Беліменків, 2, с-ще Пісочин, Харківський р-н, Харківська обл., 62416                           

Електронна адреса для звернень громадян: pisochin-osvita@ukr.net

Нормативна база, що регламентує роботу зі зверненнями громадян:

•      Закон України «Про звернення громадян»,

•        Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;

•        Постанова Кабінету Мінінстрів України від 24 червня 2009 р. N 630 Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадянв органах виконавчої влади

 

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень