Новини освіти.
Дата: 20.03.2019 21:57
Кількість переглядів: 48
19 березня у комунальному закладі «Пісочинський ліцей» відбувся науково-практичний семінар учителів початкових класів за темою «Педагогічне партнерство як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів».
У рамках семінару вчителі визначили пріоритетні завдання роботи у розрізі концептуальних засад реформування освіти «Нова українська школа»; ознайомили присутніх з системою роботи вчителів Пісочинського ліцею щодо впровадження продуктивних форм взаємодії.
Перед учасниками семінару з доповіддю: «Нова українська школа та її основні парадигми. Педагогіка партнерства – ключовий компонент формули Нової української школи» виступила Ткаченко Л.П., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії й методики викладання філологічних дисциплін у початковій школі, завідувач лабораторії інноваційних технологій у початковій школі в умовах НУШ Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди.
Учителі відвідали фрагменти уроків у перших класах, поділилися досвідом з питання «Перший рік реформи. Успіхи та невдачі». У практичному блоці проведено ділову гру «Сучасній школі – сучасні вчителі». Також були розглянуті нагальні питання «Організоване закінчення 2018/2019 навчального року та проведення державної підсумкової атестації у початковій школі».