A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Пісочинської селищної ради

Яскраві вироби – темні наміри

Дата: 04.08.2025 11:38
Кількість переглядів: 59

 

Фото без опису

Громадська організація «Життя» за підтримки неприбуткової наукової організації “Vital Strategies” у співпраці з Центром громадського здоров’я МОЗ України протягом травня-серпня 2025 року реалізує соціальну інформаційну кампанію “Яскраві вироби – темні наміри”.

Метою кампанії є підвищення обізнаності населення щодо агресивних маркетингових стратегій тютюнової індустрії.

Особливий акцент кампанії – захист дітей та молоді, які залишаються головною цільовою аудиторією тютюнового маркетингу.

За результатами опитування Київського міжнародного інституту соціології (лютий березень 2025 р.), 31% українців вживають тютюнові або нікотинові вироби. Особливо тривожною є ситуація серед молоді віком 18–29 років: майже половина (45%) є споживачами. Порівняно з 2024 роком (33%), ця частка зросла на 36%.

Одним з факторів зростання споживання тютюну та нікотину стало агресивне просування тютюнових виробів для електричного нагрівання (ТВЕН). Так, 37% молодих курців віком 18-29 років вживають тютюнові вироби для електричного нагрівання, а 75% молоді повідомляють, що наражаються на рекламу ТВЕН та пристроїв для їх використання. А відповідно до результатів Глобального опитування молоді щодо вживання тютюну (GYTS) в Україні, за 5 років в Україні відбулося помітне зростання споживання тютюнових та нікотинових виробів серед підлітків віком 13-15 років: 18% дітей споживають тютюнові вироби (зростання на 18% у порівнянні з 2017 роком), у тому числі 7% вживає ТВЕНИ.

Бережіть себе! Підтримуйте здоровий спосіб життя!


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень