Науково-практичний семінар учителів початкових класів за темою «Педагогічне партнерство як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів»
19.03.2019 у Комунальному закладі «Пісочинський ліцей» відбувався науково-практичний семінар учителів початкових класів за темою «Педагогічне партнерство як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів». На семінарі вчителі визначили пріоритетні завдання роботи у розрізі концептуальних засад реформування освіти «Нова українська школа»; ознайомили учасників семінару з системою роботи вчителів Комунального закладу «Пісочинський ліцей» щодо впровадження продуктивних форм взаємодії.
Перед вчителями виступила Ткаченко Л.П., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії й методики викладання філологічних дисциплін у початковій школі, завідувач лабораторії інноваційних технологій у початковій школі в умовах НУШ Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди з доповіддю: «Нова українська школа та її основні парадигми. Педагогіка партнерства – ключовий компонент формули Нової української школи». Учителі відвідали фрагменти уроків у перших класах, поділилися досвідом з питання «Перший рік реформи. Успіхи та невдачі». У практичному блоці семінару провели ділову гру «Сучасній школі – сучасні вчителі». Розглянули нагальні питання «Організоване закінчення 2018/2019 навчального року та проведення державної підсумкової атестації у початковій школі.